Melodifestival

I lördags efter matchen kom Beckis hit. Det blev pizza och Andra Chansen. Vi hade inte många rätt när vi tippade duellerna. Med Pernilla kom ju en "riktig" schlagerlåt med till finalen. Jag hade hellre sett hårdrockstjejerna där. Jessicas låt är väl fin, men inte någon riktigt bra ballad. Anna Bergendahl förlorar kanske en del röster på att det kommer med en tjej till i finalen med en ballad, men Annas låt är mer speciell.

Får se om jag kan se finalen när jag är i Borås, men jag överlever nog annars också. Får väl erkänna att jag har Darin som favorit med Anna tätt där bakom. Många helt ok låter, men inga stora favoriter så det kan bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0