Effektiv morgon

En fullspäckad helg. Berättar mer om den sen. Jobbar egentligen eftermiddag/kväll hela veckan, men har bytt lite för att kunna träna och spela match. Imorse fick jag stiga upp tidigt för att hinna med allt. Först var det tvätt som gällde. Tre fulla maskiner. Därefter iväg till skroten. Någon trevlig person hade kört på vår backspegel i helgen och tyckte nog det var vårt fel att den stack ut, så han lämnade den trasig till oss. Eftersom jag skulle ombesikta bilen på morgonen, vågade jag inte chansa utan jag tyckte det var bäst att fixa det direkt. Halv nio var jag på besiktningen med en ny backspegel i bilen. Besiktningsmannen sa att det var ju bra om han hade en hel, men det var inget han skulle göra någon anmärkning på. Han tyckte bilen såg fin ut undertill och tyckte det var riktig ordentligt lagat. Trevligt, nu kan vi fortsätta köra med bilen. Snabbt hem. Hänga upp all tvätt. Byta sängkläder. En snabb dammsugning. Laga lasagne. Hämta tvätten, som fortfarande var ganska fuktig. Cykla till jobbet och hann precis i tid till kl 12. Ikväll spelar u-laget match borta mot Röstånga. Jag förväntar mig att höra om en bra match, som ger tre poäng!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0