Isabels möhippa

Efter matchen snabbade jag mig hem, duschade och gjorde en tacopaj. Sedan cyklade jag hem till Evelina. Ett helt gäng tjejer hade haft möhippa för Isabel hela dagen. De hade spelat en låt i en studio, spelat boule, ätit brunch, spelat bingo, fikat och haft vattengympa. Temat var tant. Nu hade de flesta tagit med något till kvällen hos Evelina. Några pajer, köttbullar, korv, grönsaker och annat smått och gott. Det blev en trevlig kväll med mycket god mat och mycket skratt. Isabel fick gissa flaggor, vems saker som var vems och svara på frågor om Marcus. Tantfrågesport, där jag, Sabina och Anna W hade alla rätt och vann. Undra vad det säger?!?;) Till efterrätt blev det glass, cocktail-frukter, kolasås och rulltårta. Det blev inte så sent, eftersom tanter blir trötta ganska tidigt. Tror alla hade skoj och Isabel verkade nöjd med dagen.

Dags för matEvelinaEmmaAnna, Celia, Emma S och SofieHär såg man Celia allt som oftastIsabelEvelina viker tröjor! Sjuk grej!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0