Träning

Igår var jag inte speciellt sugen på att träna. Kallt och blåsigt. Fast väl där var det kul ändå. Vi var bara runt 10. Uppvärmning med en stor kvadrat där två jagade. Sedan blev det spel med två små konmål var. Jag, Jessan och Helen mötte Sandra, Pilan, Erika och My. Vet inte om det var så rättvis uppdelning. Jörgen tyckte Sandra räknades som en halv. Själv ser jag mer henne som två.;) Spelet var ganska jämnt. Helens långa ben bröt många passningar. Vi lyckades göra fler mål än de andra. Kul och jobbigt. Mycket löpningar upp och ner. Vi sprang sen. Joggga ett varv och rycka fram och tillbaka in i mitten. Själv kände jag mig lite seg och mina fotleder verkar inte gilla det ojämna underlaget. Pilan var i vilket fall bäst! Inte så konstigt, så mycket hon springer på matcherna. Vi fortsatte sen att spela på planen med småmålen. Vi hann med en del situps och rygglyft under träningen. Vi avslutade med skott. Först mottagning på en lång boll, ta med sig och skjuta. Här var jag riktigt dålig. Träffade mest marken. Sen skulle vi skjuta på rullande boll. Här gick det bra för mig. Fick till några hårda skott i mål. Får tacka Erika för fina passningar. Vi avslutade skotträningen med volley. Mest missar, men några fina träffar. Själv fick jag till två bra på slutet. Alla lyckades få in några bollar tror jag. Helen och Erika hade riktigt bra skott. Rolig träning, men det hade inte varit fel att vara några till och att det hade varit varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0