Fredag

Jimmy var ledig och vi skulle köpa nya jeans till honom. Jimmys största intresse är inte shopping, inte av kläder i alla fall. Vi cyklade in till gågatan och snabbt in och ut ur tre affärer. Jimmy valde mitten affären och han hittade två par snygga jeans. Det hela tog max 20 min. Vi var sen i några affärer till, innan vi cyklade hem igen.

Senare på eftermiddagen skulle jag, Nathalie och Jessica till Vellinge för att döma Cup Kommunal. Skåne mot Blekinge. Nathalie var huvuddomare och jag var AD 1. Skåne var väldigt duktiga, men Blekinge försvarade sig bra och var farliga i sina omställningar. Skåne vann med 2-1 och efter matchen vann de också straffsparksläggningen med 4-3. En väldigt snäll match. Inte många närkamper och inget gnäll. Vi fick röda Cup Kommunal-väskor efteråt.

Det blev stressigt hemma och snabbt iväg till Beckis för att kolla på Idol. Beckis hade gjort tacos och sen åt vi en massa annat gott. Geir åkte ut och det kändes rätt, efter att han hängt löst två gånger tidigare. Jag och Beckis spelade Kinaschack. Två spännande omgångar. Den första var väldigt jämn och den andra lyckades min ena färg vinna stort, medan det var jämnt mellan de andra färgerna. Lugn fredag kväll och Beckis är allt rolig att träffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0