Fredagsmys?

Jag började dagen med cirkelgym på Johanneslust tillsammans med Jimmy vid 16-tiden. Man blev pigg av cykelturen i snöblandat regn. Passet var ganska jobbigt och på några maskiner kände jag mig svag. Härligt att komma iväg när vi hade tänkt det! Sedan blev det mat, innan Jimmy skulle iväg på Lady Gaga. Tydligt var det hela riktigt bra. Själv stannade jag hemma och tittade på idol, innan jag var tvungen att ta mig ut i det hemska vädret igen och cykla till jobbet. Idol var riktigt bra! Jay var grym. Minnah gjorde båda sina låtar riktigt bra och har utvecklats till en av favoriterna efter hon kom tillbaka. Linnea är alltid bra och har en speciell stil. Olle var bättre än sist, då jag tyckte han var sämst. Till och med Andreas som jag inte gillar, tyckte jag var bra. Han har riktigt bra röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0