Frivecka

Aldrig fel att vara ledig. Nu ska jag se till att få gjort saker, som jag inte hinner när jag jobbar. Igår var jag på Willys och handlade, bakade piroger med köttfärsfyllning och tränade Ki-Box på Parkmöllan. När man är ledig hinner man göra lite roligare mat, så igår hade Jimmy önskat piroger. Det var länge sedan jag gjorde det, men det var ganska enkelt och goda blev dem. Det var länge sedan jag var och tränade, så det var på tiden. 75 min Ki-Box. Uppvärmning, styrka, boxning, nedvarvning/stretching. Kul pass!

Före...Efter...

Idag håller jag på att tvätta och ska dammsuga, byta lakan, handla på Möllan, göra fotocollage och sen hem till Jimmys pappa. Får se om jag hinner allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0