Inneträning

I söndags var det dags för inneträning igen. 17 stycken. Jag tycker spelet har förbättrats en hel del sen första träningen, men vi tappade under kortare perioder. Själv var jag ganska trött efter två veckors nattjobb, men jag får ta igen mig nu när jag är ledig en vecka. Vi fick reda på vem som ska vara med i Växjö. I princip alla som har tränat under hösten och kunde och ville fick vara med. Tyvärr berättade My att hon bestämt sig för att gå över till Veberöd. Tråkigt för oss, men jag får önska henne lycka till där!

Efter träningen hann jag träffa Anneli en stund i Sandby. Nästa gång blir när jag ska upp till Stockholm precis innan jul. Kvällen spenderades halvsovandes i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0