Cirkelfys

Inte alls sugen på träning. Jag cyklade direkt från jobbet till Johanneslust. Cirkelfys med Dessi. Det var många där. 10 stationer och vi var nog fem personer på varje övning. Jimmy, jag och tre till körde ihop. Det var nästan bara arm- och magövningar. De flesta stationerna var riktigt jobbiga. En plankanvariant var nog den jobbigaste. Alltid skönt när man har tränat klart.

Efter att ha fixat mat, blev det soffan och TV:n resten av kvällen. Bonde söker fru är lätt ett av mina favoritprogram!

Idag har jag träningsvärk igen. Mest i magen, men även i armarna. Tycker jag alltid får träningsvärk, efter att jag har varit på Friskis. Har jag inte fått några muskler än?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0