Härligt tjejer!

Riktigt bra jobb idag. Tidigt får jag in 1-0 mellan benen på målvakten, efter ett inkast av Jessan. Emma har sen två underbara frisparkar som var värda att gå in. Pilan var också nära med ett skott. Stina gör 2-0 i andra halvlek. Det blev lite nervöst efter att de reducerat på hörna, vilket jag får ta på mig för det var min markering. Sen missade jag också ett friläge, innan jag fick revansch och sköt 3-1. Alla avbytarna får spela och alla kämpar hela matchen! Jag tycker vi vinner rättvist! Som vi kämpar och jobbar för varandra idag, hade varit kul att se hela säsongen!

Jag får även gratulera Hörby! Det är sällan man ser en sådan glädje hos det förlorande laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0