Mycket snö i vinter!

Idag har jag och Jimmy bokat två UCPA-resor. Vecka 1 snowboard i Chamonix och vecka 4 skidor i Saint Sorlin. Det finns bara skidor i Saint Sorlin, men det ska bli riktigt kul att lära sig att åka lite bättre. Provade Jimmys skidor en gång förra vintern och ner kan jag ju ta mig!:) Är någon sugen på att följa med, så finns det nog platser ett tag till!

Vecka 8 blir det nog Krimml i Österrike. Ganska många kompisar ska med, så det ska också bli skoj!


Sista jobbnatten på några veckor i natt. Ska bli skönt att återgå till ett "normalt" liv igen!:)


Måste även säga grattis till herrarna som vann mot Näset i första omgången i kvalet till fyran!

Imorgon ska jag vara AD i Söderettan mellan Stattena och Dalsjöfors, som leder serien. Tess dömer och Marlena också AD. Micke är observatör. Det har det varit på alla matcher jag har dömt i ettan.

Imorgon är det även flera spännande kvalmatcher för damer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0