Träning

Skön oktoberkväll. Tyvärr är det många som prioriterar annat, istället för de sista träningarna inför kvalet. Vi började träningen med spel på en liten yta. Fem mot fem. Först fritt, sen två tillslag och sen fritt igen. Bra kombinationer varvades med lite slarv. Vi tog sen några 20 meters-löpningar. Sen värmde vi upp Camilla. Vi körde en mot en. Riktigt kul. Själv lyckades jag komma förbi backen alla gånger, men skotten var inte bra. Oftast rakt på Camilla. När jag försvarade, blev det inte något mål. Jag kanske borde satsa på en ny karriär, som back.;) Vi spelade sen två mot en och även nu så var mina avslut dåliga. Tur att jag hade Malin E med mig, som gjorde mål. Vi avslutade träningen med skott från straffområdesgränsen. Själv lyckades jag inte göra mål nu heller. Olinda fick till två riktigt snygga skott, men även de andra lyckades sätta några. Förhoppningsvis sparar jag mina mål till kvalmatcherna. På torsdag ska det bli mycket spel hela träningen, om vi blir tillräckligt många. Så jag hoppas alla verkligen ser till att komma dit! Nu laddar vi för vinst i helgen!

Kommentarer
Postat av: My

Jag kommer!! :D

2010-10-14 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0