Gamla skor

Idag på förmiddagen blev det äntligen en joggingrunda igen. Fram och tillbaka till Bulltofta och 5 km där. Det tog lika lång tid som sist (1.04). 24.30 på 5 km där. Kan jag hålla den farten så springer jag Lidingöloppet på under 2.30. Tror dock inte att jag är så uthålling. Springer man under 2.38 får man silvermedalj och annars får man brons. Kanske ska satsa på det. Målet är annars att klara det under 3 timmar. En timme per mil bör jag ju kunna hålla, om jag inte blir skadad. Idag bestämde jag mig att jag ska springa loppet med mina gamla skor. De ska bara lagas i sulan. De nya känns inte helt insprungna. Framdelen av fötterna känns som de somnar, när jag springer långt. Det känns viktigt att skorna är sköna, när man ska springa så långt. Ser framemot nästa vecka. På onsdag åker jag upp till Stockholm och laddar hos Anneli!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0