Härlig träning!

Mitt på dagen igår var jag ute och sprang i parken. Riktigt skönt väder! Det blev 5 varv (drygt 5 km) på knappt 24 min. Mina nylagade skor gick tyvärr sönder, men det får gå att springa med dem ändå. Det är bara en liten del av sulan som är av.

På kvällen var jag och Jimmy på en timmes Ki-Box med Dessi. Det är hårt att träna med honom. Känns som att slå in i en vägg. Roliga slag-övningar blandades med löpning, spänst och styrka. Skönt att ta ut sig!

När vi kom hem blev det Idol och Superstars och till det blev det vattenmelon, vindruvor och ostmackor med hemmaodlad paprika. Smaskigt!

God frukt!Hemmaodlad paprika på ostmackorna!

U-laget spelade 2-2 mot Röstånga, efter att ha kvitterat två gånger. Malin S och Milan gjorde målen. Två avbytare är inte illa. Bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0