Husie IF - Lörby IF

Dags för ett mittenmöte i division 2. Själv mådde jag inte så bra. Väldigt förkyld och ont i huvudet. Karoline och Dijana var AD. Maria var observatör. Perfekt väder för fotboll. Lörby börjar bäst och har två skott i ribban. Matchen jämnar sen ut sig, men i slutet av första halvleken lyckas Lörby göra mål på en snabb omställning. I andra halvlek är det mycket kamp och inte så många målchanser. De chanser som kommer är målvakterna bra med på och det blir inga fler mål. Själv fick jag skavsår på höger häl i andra halvlek, så det gjorde ondare och ondare att springa. Jag tycker ändå vi gör en ok insats och det känns som vi är ett bra team.

Maria tyckte jag hade förbättrat mina tempoväxlingar, men att jag skulle följa med ännu längre in i straffområdet. Löpningar och speluppfattning är bra, men ska ta för mig mer och visa vem som bestämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0