Nu är det dags!

Mindre än 4 timmar till startskottet och jag känner mig laddad! Hoppas på att slippa regn och att inte få för mycket ont någonstans. Hoppas vi båda klarar det, så vi kan fira ikväll!

Jag kom upp till Stockholm i onsdags. Anneli och jag joggade en runda på kvällen. Sen blev det spaghetti och köttfärssås och Idol.

I torsdags var jag ute en runda på dagen. Vädret har varit hur skönt som helst. Jag hann även med 6 avsnitt av Superstars från säsong 1. På kvällen blev det korvstroganoff och ris. Äppelpaj med vaniljvisp. Oskar var också här. Kvällen avslutades med Wallander - Vittnet.

Igår såg jag klart på Superstars säsong 1. Vid halv två var jag och hämtade Jimmy nere vid tåget. Resten av kvällen tog vi det väldigt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0