Träning

Möte om framtiden innan träningen. Vi kom väl inte fram till så mycket. Vi får se när säsongen är slut. Sandra bjöd på en riktigt god kladdkaka.

Träningen började med jogging. Sedan stafett med idioten och sen en runda med boll. Mitt lag förlorade båda och jag får väl ta ansvar som inte lyckades slå Pilan på min sträcka. Vi värmde sen upp Camilla och sköt två skott var. Resten av träningen var det spel. Sju mot sju. En del var tunga i benen sen den tuffa träningen i tisdags. Några riktigt fina spelsekvenser blandades med mindre bra spel.

Nu laddar vi för matchen mot Trelleborg. Det behöver inte vara snyggt, bara att vi kämpar och sliter till oss en seger! Hoppas alla är lika sugen som mig på tre poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0