Torsdag 4/8

Jimmy började direkt att jobba. Själv fixade jag lite hemma. Packade upp, tvättade och handlade. Jag åkte sen ut till Sandby och hälsade på mamma och pappa.

På kvällen var det min första fotbollsträning på väldigt länge. Det kändes. Jag kände mig tung när jag sprang. Det får bli ändring på det. Vi var 12 stycken på träningen. En härlig sommarkväll. Kul att röra en fotboll igen. Vi körde passningar två och två i en kvadrat, bytte medspelare och körde volley, bröst-volley och nick. Vi körde sen kvadraten där det är fyra mot två i mitten. 4 väggar som var i samma lag som de som var två. Vi hade en inläggs-/avslutningsövning med många fina inlägg och avslut. Träningen avslutades med spel med inlägg. När ena laget spelade ut i en korridor, så fick man inte gå ut och bryta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0