Annandag jul

Själv var jag på julrea under stora delar av dagen. Både själv och med familjen. Jag gjorde flera riktigt bra kap. Jimmy var på Gripens jultävling. Han tävlade med Natalie och Diez. Det gick riktigt bra för dem och de gick till semifinal. Själv var jag och tittade en liten stund. Billy, George och David vann hela tävlingen.

På kvällen åkte vi till Sandby med Anneli. Vi fick köttfärscrêpes. Det var en liten bit tårta kvar från gårdagen, som jag och Jimmy delade på. Det bjöds även på vanilj/chokladkolaglass och choklad. Mycket godsaker på en gång. Jimmy fick även en julklapp av mamma och pappa, som han med all säkerhet kommer kunna använda mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0