Årsfest

Efter fotbollen åkte jag till Sandby och sov två timmar. Trodde jag. Trött som jag var, så lyckades jag ställa mobilen på 03.30 istället för 15.30. Mamma och pappa kom hem 17.20 och väckte mig. Tur att de inte var borta hela kvällen, för då hade jag missat allt. Tyvärr missade jag nu nästan bara hela förfesten hos Sofie. När jag var där så skulle prisutdelningen precis börja. Annika fick första priset för flest assist. Hon hade även tränat mest och spelat flest matcher. Jag fick pris för flest gjorda mål. Sofie L fick pris för årets comeback. En riktigt grym sådan och det är riktigt tråkigt att hon inte kan fortsätta. Claudio fick även en present av Milan, för det var han värd. Sofie I fick ett pris för årets kommentar eller vad det nu priset hette. Hon hade inte glömt nya trosor utan kom utan.:) Elle fick pris som årets HBK:are i en jämn kamp. Vem som precis föll på mållinjen vet jag inte.

Samlade för prisutdelning!Årets HBK:are!

Det var sedan dags att bege sig till Killebäck. Dam- och herrlaget fyllde fyra bord. Kul att så många både unga och gamla kom. Extra kul även att tre "Harlösa"-spelare vågade sig dit. Det blev mat nästan direkt. Det blev sen några tal, prisutdelningar och presenter till tränare och ledare. Sofie I fick pris för 100 matcher och jag för 200. Annika fick årets fairplay i damlaget. Väldigt välförtjänt med en fin motivering. David fick herrarnas pris. Herrarna hade utsett Tobias Jönsson till MVP. Sofie I höll ett kort tal till Claudio och Milan och delade ut presenter. Även Emma fick en present av oss, men hon var inte där. Sedan var det dags för dans. Flera jägardanser hanns med till mångas förtjusning. Själv åkte jag hem vid 22, för att sova. Tyvärr råkade jag tappa mitt fina glaspris, så det sprack. Jag som var nyktrast på stället... Tråkigt. Annars en väldigt rolig kväll och jag hoppas alla andra hade roligt i flera timmar till.

Sofie I - dubbel pristagareAnnika med sitt prisLinda och MartinPernilla och AnnikaLinda och MartinElle med en mogen herreLina och ClaudioMitt fina, trasiga pris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0