Dubbelt glöggmys!

Igår jobbade jag först hela dagen. När jag kom hem gick jag till Celia som hade bjudit in till glöggmys. Det var ganska många där. Det bjöds på glögg, goda lussebullar, pepparkakor, clementiner och julgodis. Många blev hungriga på riktig mat och jag och Peter gick och beställde pizzor. Jag och Per delade på en Capricciosa. Helt lagom, varför delar jag inte oftare pizza?! Väldigt trevlig tillställning, som jag gärna kommer igen på!

Jimmy och jag cyklade sen till Linda. Hon och Jill hade även dem glöggmys. Micke var den enda som var där, som jag kände. Det blev en hel del domarsnack. Vi kollade på Nobelfesten och lyssnade på musik. Jill hade bakat goda lussebullar även hon. Det bjöds på nästan samma saker som hos Celia. Vi satt och snackade länge. Själv var jag trött och vi åkte hem, så jag hann sova några timmar innan jobbet. Även glöggmys nr 2 var väldigt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0