Jul?

Har haft mycket att göra hela veckan, med sena jobbdagar så jag har knappt hunnit tänka på att det är julafton imorgon.

I lördags dömde jag två pass i Tomtecupen. Först pojkar 11 och sen flickor 10, som avslutades med två matcher med p14. Det gällde att ställa om snabbt till ett snabbare tempo och tuffare närkamper. I p14 var de flesta killarna större än mig.

På kvällen var jag och åt mat på Casa Mio med Ida och Beckis. Det var länge sedan vi sågs tillsammans. God mat och trevligt sällskap.

I söndags var jag på inneträning i Flyinge. Uppvärmning med doppboll och sen spel resten. Vi övar in lite nya spelsätt. Stundtals fungerade spelet riktigt bra. Vi gjorde några riktigt fina anfall.

Efter träningen var jag och Jimmy och åt i Sandby. Mikael var också där. Gott som vanligt! För mig blev det mest sudoku sen. Det kan ta riktigt lång tid att lösa de svåra, men när man väl klarar det känns det bra.

Lite julkänsla har kommit i veckan med lite snö i onsdags och igår förmiddag slog jag in en massa julklappar. Vi är helt färdiga inför imorgon, så det känns bra!

Nu blir det jobb i eftermiddag och på julafton. Förhoppningsvis kan jag gå lite tidigare imorgon. Jag kanske är ledig på juldagen och sen börjar jag inte förrän sent på nyårsdagen. Ska bli skönt med "jullov"!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0