TMI och löpning

I tisdags körde jag och Jimmy TMI på Heleneholm. Vi hade 30 min på oss att göra 400 m rodd, 40 K2E, 40 knäböj med hopp, 40 push-ups, 40 dubble unders, 40 pull-ups, 40 SDHP och 400 m rodd. Knees to elbow gjorde klarar jag inte, så där lyfte jag bara benen så högt jag kunde. Push-ups gjorde jag med knäna. Pull-ups blev med två gummiband, men det var ändå väldigt, väldigt jobbigt. Dubble unders klarade jag för första gången, men inte i rad utan två vanliga hopp och en dubble unders. Med lite träning kan jag nog bara göra DU. Jag blev först klar med passet och stakade 500 m i stakmaskinen.

Jag och Jimmy cyklade sen till Stadion och sprang knappt en timme med Linda. Vi joggade först flera varv. Sedan körde vi 5 80 meters löpningar, där vi började baklänges några meter innan vi vände och spurtade i mål. På baklängeslöpningen var jag och Linda ungefär lika snabba som Jimmy, men framlänges drog han ifrån. Passet avslutades med ett varv jogging. Det är alltid skönt efter man har sprungit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0