Storshopparen!

Igår var jag en sväng på Stadium igen. Det blev byte av snowboardbindningarna till ett par mindre i damstorlek. Svarta Ride med lite turkosa inslag. Jag råkade även hitta ett par vita Diadora-fotbollsskor och ett par nedsatta svarta nikeskor. Nu kan jag snart slänga mina gamla fotbollsskor...;) Tillsammans blev det 1500 kr och det hade kostat 3700 kr. Alltid roligt att handla på rea!:)

Det blev vila från träning igår. Jag hade många alternativ, men bestämde mig för att träningsvärken skulle få försvinna. Istället blev det Tröls med Jimmy, Malena, Lars, Celia och Peter. Kul! Det var länge sedan jag träffade dem. Själv blev det vatten och Trölsburgare, medan de andra åt och drack öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0