Backträning!

Fullt upp hela kvällen. Först tvätt och sen var jag och slängde en massa skräp på återvinningen. Jag och Linda träffades sen på Bulltofta. Spåret var väl inte det bästa, för det var is lite här och var. Vi tog den brantaste backen och körde 25 ryck uppför. Ganska jobbigt, men skönt efteråt. Linda verkar ha hållt igång bra och var i bra form. Vi ska försöka springa en gång i veckan fram till domarträffen, så fystesten ska nog gå bra. Senare blev det dusch, handboll, tvätt, packning och en massa annat.

Nu åker vi till Saint Sorlin om några timmar. Ska bli riktigt härligt! Får se om jag blir frälst i skidåkning efter den här veckan eller om jag går tillbaka till snowboarden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0