Sjuka...

Vet inte om jag tycker det är bra att jag har blivit väldigt förkyld eller om det bara är tråkigt. Skönt att vi inte var sjuka när vi var i Chamonix. Om vi är sjuka nu, så slipper vi det förhoppningsvis i Saint Sorlin. I måndags kändes det som jag hade feber, men det hade jag inte. Sen har jag bara varit hes och täppt i näsan. Igår började jag känna mig lite bättre, så jag cyklade till Johanneslust för att träna Cirkelfys. Vägen dit var det största problemet. Först körde jag in i en bil, som körde rakt in framför mig på cykelvägen. Sen in i en snöhög för att jag inte vågade svänga på den glashala vägen. Passet var kul, men det kändes att det var länge sedan jag tränade och idag känner jag av det lite i hela kroppen. Jimmy stannade hemma igår och i morse kände han sig varm när han vaknade. Det visade sig att han hade 38,6 grader, så han får ta det lugnt. Killar är visst klenare än oss tjejer...;)

I helgen blir det massor av Sandbycupen. Dömning och kiosk imorgon, dömning på lördag och slutstädning på söndag! Ikväll börjar handbolls-VM för Sveriges herrlandslag. Hoppas det går lika bra för dem som för damerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0