Långväga besök!

Jag åkte direkt till Sandby efter mitträffen och tittade på Sverige - Nordkorea. Sverige spelade bättre än i premiären, men måste sätta mer chanser. Härligt med vinst! Vivi, Anneli och Oskar bodde alla hos mamma och pappa. Efter matchen kom sen värsta åskovädret. Jag har nog aldrig hört så höga smällar under så lång tid. Strömavbrott i en timme och vi fick vänta med maten. Mikael fick en fin klocka och jag och Anneli varsin fin ring av Vivi. Hon är alltid så snäll!

På söndagen sprang jag och Linda på Stadion. Linda var inte med på mitträffen, eftersom hon var sjuk. Hon lät bättre, men inte helt bra. Vi sprang 35-35, men inte alla 12 varven. Skönt med ett löppass på förmiddagen!

Jag åkte sen direkt till Sandby igen. Anneli, Oskar och jag körde ut till Tvedöra. Det tog ett tag att doppa sig, men det var skönt i vattnet. Vi åkte sen tillbaka och fikade. Därefter blev det kubb. Mikael och jag mot Anneli och Oskar. Första rundan missade jag kungen, så de vann. Den andra rundan välte Mikael kungen, så det blev en riktig vinst. I sista rundan var Anneli och Oskar bäst, men missade kungen. Alltså skapades det rättvisa och jag och Mikael blev segrare! Vi åt god fläskfilé- och korvgryta med ris.

Oskar och Anneli i TvedöraAnneli missar!?!;)Mikael träffar en nära...MikaelJag är segerviss!Siktar bra...men kommer bara nära.Mikael missar den förstamen sätter snyggt den andra!

Jag hann se andra halvleken av Brasilien - Norge hemma. Brasilien kan bli tuffa att möta! Martas löpningar är inte långsamma direkt...

Igår blev det 35-35 igen på Stadion med Linda. Den här gången var hon lite friskare och det gick bättre. De sista varven sprang jag 30-30. Riktigt jobbigt! Använde pulsklocka. Kul att se hur pulsen låg på de olika sträckorna! På 30-30 hade jag högre puls efter vilan, än vad jag hade på 35-35 efter löpningen.

Idag har jag kollat en del på fotboll. Tyskland - Frankrike kändes som den bästa matchen i VM hittills och båda bör kunna ta sig till semi. Imorgon håller jag tummarna för Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0