Semester!

I söndags jobbade jag min sista dag. Den avslutades med Sverigmatchen. Riktigt bra början av Sverige. 2-0 efter en kvart är inte fel. De tappade i slutet av halvleken och i början av andra kändes Australien heta. När Lotta Schelin kyligt gör 3-1 efter backens bakåtpassning, så blev Sverige lugnare i sitt spel. Efter mitt jobb bjöd Jimmy på hans specialare. En god omelett! Sen åkte vi ut till Jimmys mamma och fick god grillad mat. Tobbe och Therese var också där. Vi kollade på slutet av Brasilien-USA och även den blev riktigt spännande. Ändå lyckades jag somna i förlängningen och vaknade när USA kvitterade på tilläggstid i förlängningen. Nu väntar semifinalerna imorgon! Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0