Sista jobbveckan!

På söndag börjar min semester! Det ska bli riktigt skönt! Hoppas på bra väder!

Den här veckan har det blivit mest jobb, men jag har hunnit med lite träning och kollat på fotboll.

I onsdags skulle jag egentligen springa med Tess på Stadion, men hon kunde inte. Istället körde jag intervallträning i parken. Faktiskt stolt över mig själv som tog mig ut! Riktigt svettigt i värmen. På kvällen såg jag Sverige - USA. Vilken match det blev. Sverige gör en bra första halvlek och leder rättvist. I andra halvlek kämpar de riktigt bra och håller undan. USA kändes riktigt starka i slutet. Skönt att slippa Brasilien i kvarten, även om Australien nog inte blir lätta.

I torsdags var jag på Heleneholm klockan nio och var med på en timmes TMI. Några övningar som jag inte gjort tidigare och några var riktigt jobbiga. Jag fick kramp på insidan/baksidan av låren, så det kändes dagen efter. Skönt att komma igång direkt på morgonen!

Idag fyller jag år, så får se om det händer något kul ikväll! Två bra fotbollmatcher om inte annat. Imorgon spelar Sverige och på kvällen kan det bli en riktigt bra match mellan USA och Brasilien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0