TMI

I tisdags var jag en stund i Sandby på dagen och hälsade på mamma och pappa.

På kvällen tränade jag och Jimmy TMI (intensiv). Jag och sex vältränade killar. Vi körde 5 pull-ups, 10 hopp i ringarna fram och tillbaka, 15 sit-ups, 20 marklyft, 25 mountainclimbers och 30 utfallssteg. Detta skulle vi göra 8 gånger. Jag hade träningsvärk sedan dagen innan och pull-ups kan jag knappt göra annars heller. Jag fick dispens och fick hoppa upp och hålla emot på vägen ner. Inte ens det orkade jag i slutet. De 10 hoppen i ringarna var också riktigt svåra, så jag hoppade över den stationen. De andra övningarna gick riktigt bra. Jag avslutade med 30 svingar med en 16 kg kettlebell. Riktigt tufft pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0