Annelis födelsedag!

I söndags på förmiddagen cyklade jag och Jimmy ut till Ön för att köra 60 min cirkelfys. Det blev en snabb och svettig cykeltur, eftersom detta Friskis ligger längre bort än de andra. Passet var riktigt bra och skönt att ta ut sig. Några övningar var som vanligt jobbigare än andra, men det kändes som alla muskler fick jobba. Riktigt svettiga cyklade vi sen till handikappbadet på Ribban. Vi kände på vattnet och det kändes inte så kallt. Anneli och Mikael dök upp vid elva. Vi låg och solade och snackade. Anneli hade med sig mammas kanelbullar. Jimmy åkte hem efter ett tag, medan vi andra bestämde oss för att ta ett dopp. Jag tog lång tid på mig innan jag doppade mig, medan Mikael bara hoppade i. Väl i vattnet var det riktigt skönt och jag var i ett tag. Nu känns det verkligen som sommaren har kommit. Vid halv två cyklade jag hem.

Jag och MikaelJag tvekar och Mikael laddar.för ett hopp, som stänker ner mig.Det var kanske inte så farligt!Så jag tar mod till migoch simmar ut.Anneli följer min lugna taktik.Jag tar en simturAnneli tar även hon mod till sig.och inser hur härligt det var!Sen passade vi på att njuta i solen!

Jag fixade lite mat, innan jobbet och hann även klippa Jimmy. Mohikanfrisyr, dock ingen jättekam. Det tog tid för att få det jämnt, men jag tyckte själv att han blev snygg i det. Han är i och för sig alltid söt!;) En riktigt skön frivecka, där jag har hunnit med hur mycket som helst, var slut kl 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0