Skurup - Bosnien Hercegovina

Min första herrmatch, om man inte räknar en oldboys för länge sedan. Perfekt plan och riktigt härligt väder! Tyvärr missade jag vår egen träning, som ändrades i sista stund till på måndagen. Matchen höll bra tempo i första halvlek och det blev några vackra mål. I andra halvlek sjönk tempot. Det blev tuffare närkamper och mer snack. Bortalaget vann den målrika matchen med 6-3. Lite mer utmanande och snabbare omställningar än vad jag är van med. Det gällde att hela tiden vara med, då jag inte hade hjälp av AD. Kul att döma en herrmatch!

När jag kom hem, tog jag och Jimmy en runda inlines ner till Västra Hamnen. Riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0