Sofias student!

Igår tog Sofia studenten. Min före detta granne. Hon har alltid varit lilla Sofia och är 10 år yngre än mig. Det är alltså 10 år sedan jag tog studenten och jag borde känna mig gammal. Vi var hemma på min gamla gata kvart över fem. Det var uppsatt partytält i trädgården och vädret var riktigt härligt. En stund senare kommer Sofia och en kompis hem i en cabbe. Kul att se henne. Det var ett tag sen sist. Hon hade en jättesöt klänning och de verkade ha haft en riktigt bra dag. Det bjöds på riktigt god buffé. Kul att träffa Bitte, Alex, Gunilla, Lasse, Elna, Lasse, Ida och Agnes. Det var jättelänge sedan jag såg dem sist! Innan vi skulle åka hem, hann vi med att smaka på tårtorna. Det fanns jättemånga att välja mellan. Alla såg goda ut, så jag tog en liten bit av de flesta. Vid åtta åkte vi hem, för jag skulle jobba natt. Jag hoppas att kvällen blev fortsatt rolig för Sofia och att inte regnet förstörde för mycket!

Bitte och Mikael häller upp välkomstdricka!Sofia är precis hemkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0