TMI

Igår cyklade jag nästan direkt efter jobbet till Parkmöllan, för att träna TMI med George. Det var varmt ute och det blev ett riktigt svettigt pass. Vi var fem stycken. Barnen gillade som vanligt TRX-banden. Vi gjorde 10 övningar med banden och mellan varje övning skulle man springa en liten runda. På varje övning gjorde vi 30 repetitioner. Några var ganska lätta, medan andra knappt gick att göra. Armhävningarna fick jag göra på marken, istället för med banden. Det hela avslutades med 30 burpees och löpning. Jag slog självaste George. Att han var tvungen att stanna och prata med någon nyfiken åskådare, kan vi räkna bort!;) Riktigt roligt pass och det känns i baksidan av armarna idag.

På kvällen kollade jag England - Mexiko. Riktigt snyggt mål av Mexiko och oväntat att de tog poäng. Idag ser jag framemot Sveriges match och sen möter vi BK Vången!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0