Fortbildning i Borås

I fredags kom jag med tåget till Borås. Först hade vi en kort teori, innan vi begav oss till Ryahallen för löptest. Själv klarade jag de korta löpningarna, men var långsammare än jag brukar. De långa löpningarna gick enkelt och alla i min grupp klarade sig. Efteråt blev det kycklingsallad och kladdkaka och sen ganska tidig läggdags. Jag och Lovisa delade rum.

På lördagen hade vi teori hela dagen blandat med mycket god mat. Vi hade regelprov på morgonen och jag lyckades få alla rätt för första gången. Vi gick igenom nya regler och tittade på en del matchsituationer. På kvällen gick vi och åt Thaimat på Golden Elephant. Man fick själv ta upp det man ville ha, så fick man stå och vänta när de tillagade maten. Trevligt och gott! Efter maten gick ganska många ner till nattklubben. Inte så mycket folk i början och kanske inte min bästa musiksmak, men annars var det trevligt.

På söndagen hade vi praktisk domarträning på förmiddagen. Alltid kul och givande att vara ute på en plan och öva. Efter lunch och dusch, hade vi teori med en fyscoach. Vi hade sen en kort avslutning och åt en muffins, som om vi inte ätit tillräckligt!;) Vi åkte sen hem och var hemma innan kl 19.

En givande helg och kul att träffa alla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0