Helgen + godkänd besiktning!

I fredags var Beckis hos mig och vi åt kebabtallrik och kycklingrulle, popcorn och andra godsaker. Alltid trevligt med Beckis på besök!

I lördags efter matchen var jag och Jimmy i Sandby och gav pappa födelsedagspresenter. Självodlade paprikaplantor, ett citrusträd och en hortensia. Han verkade bli glad. Aldrig lätt att ge bort något till honom, för han verkar ha allt han vill och önskar sig sällan något. Vi åt goda pajer och glass med fruktsallad till efterrätt. De andra tittade sen på körslaget, medan jag sov i soffan. Sen sov jag i bilen hem och gick och lade mig klockan 22 och sov till 12 på söndagen. Kanske var jag lite trött efter 2,5 timmes sömn och en tuff match. DM-matchen jag skulle döma blev inställd, så nu blir första matchen ikväll. Svenska cupen. Borgeby FK - Svalövs BK.

Igår var jag och besiktade Saaben. Det gick snabbt och smidigt. Godkänd utan anmärkningar. Stor skillnad mot Forden, trots att de var ungefär lika gamla.

Kommentarer
Postat av: Vetlemarlin

Very impressed!

2012-01-23 @ 09:39:14
URL: http://vetlemarlin.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0