Ki-Box

Igår sov jag istället bort nästan hela dagen, så jag missade det fina vädret. På kvällen cyklade jag och tränade på Friskis för första gången på länge. 90 min Ki-Box på Johanneslust. Först uppvärmning och sen styrka. En del riktigt jobbiga övningar. Vi blev sen uppdelade två och två. Värden valde en kille till mig. Inte vilken kille som helst visade det sig sen. Han var Ki-Box ledare på Friskis i Lund. Vi körde flera olika slag- och sparkövningar. Roliga och jobbiga. Den jobbigaste var när man skulle slå fyra snabba slag och ner och göra två armhävningar. Detta upprepades i en evighet kändes det som och som "vila" körde man situps mot varandra. Skönt att träna riktigt hårt! Mina armar är nu, flera timmar efter, svaga och skakiga. Får se om det dyker upp någon träningsvärk senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0