Pepparkaksbak

Igår var jag och Jimmy barnvakter. Bosse och Marina skulle ut och äta. William ville att Jimmy skulle komma och självklart ställde vi upp. När vi kom dit var Jennifer på handboll och William gjorde gitarr- och matteläxa. William lärde sen mig att spela tre låtar på gitarren. Spanien, Broder Jakob och Blinka lilla stjärna. Kanske är jag en naturbegåvning eller inte...;) När Jennifer kom hem, så åt vi lasagne som Marina hade gjort. Mycket gott! Båda barnen var duktiga på äta. Sedan var det dags att baka pepparkakor. Det tog lite tid innan vi kom in i det, men det gick bättre och bättre. Jennifer och Willam började med att kavla, men efter ett tag blev det roligare att dekorera. Några pepparkakor fick så mycket dekoration, så att man inte såg att det var pepparkakor.:) Jimmy fick lägga barnen, medan jag åkte till jobbet. Det blev lite sen läggdags, men jag hoppas barnen var nöjda med kvällen och att de inte är alltför trötta idag.

Jennifer får plats med mycket på sina pepparkakor!Jimmy och William gör fina pepparkakor!
Jimmy och jag har dekorerat!Jennifer gjorde en dinosaurie till Martin på jobbet.Mina konstverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0