TMI

Igår var det dags för TMI. Det var bara en "ny" kille, resten var de gamla vanliga. Jag och Jennie körde tillsammans. Jimmy och Willy. Iza och Filiz. Passet bestod av fem övningar. Sit-ups upp till stående. 10 stycken. 20 SDHP (sumo deadlift high pull). Jag körde med 18 kg. 20 push press (20 kg). 5 kullerbyttor. 5 skin the cat. Detta skulle man göra så många varv som möjligt på 30 min. Push press var absolut jobbigast, men av kullerbyttorna blev jag yr. Första rundan gjorde jag 3 snabba och sen kändes det som jag mådde illa resten av passet. Nästa gång blir det inga kullerbyttor för mig. Skin the cat gick riktigt bra. Sist klarade jag knappt dem. Man hänger i ringar och ska hoppa fram och tillbaka med fötterna över huvudet. Bra jobbat av alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0