Fotboll

På sista tiden har jag haft noll koll på fotboll. Jag fick reda på att det var internmatch i lördags, några dagar innan av Elle. Någon vecka tidigare hade jag fått ett sms om det av Claudio, men trodde att vi skulle få mer besked när det närmade sig. I onsdags fick jag reda på att träningen startade samma kväll, men kunde inte för jag skulle döma. Vi har även gått ihop med Harlösa, vilket jag bara har hört från Elle snabbt när vi kollade på LdB. Tur att jag har hand om hemsidan och inte vet något. Nu är i alla fall träningstiderna inlagda. 19-20.30 på onsdagar i Sandby på konstgräs och 13.30-15 på söndagar inne i Harlösa. Jag hoppas samarbetet med Harlösa ska fungera bra. Vi behöver fler spelare och detta kan nog bli en nytändning!

Skåneboll har lagt ut fairplay-statistik på sin hemsida. Rolig läsning! Vi kom tvåa i serien med sju poäng, bara Hallands var bättre med två. Kick drog på sig mest, men i förhållande till de flesta herrlagen ligger de bra till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0