Fredag

I fredags kom jag iväg och körde 60 min cirkelgym mitt på dagen på Stadion. Skönt att få träningen avklarad! Jag kände mig lite starkare än sist jag körde, så det var positivt. Vid 16 var jag på crossfiten och kollade och hejade på Jimmy när han tränade. Grymt bra jobbat av honom! 5 pull-ups, 10 armhävningar och 15 knäböj och sen så många rundor han hann på 20 min.

På kvällen åkte vi till Eslöv. Det blev mat på Ninnas. Gott, men brödet till min burgare var stenhårt i kanterna. Det blev sen idol hemma hos Beckis. God björnbärspaj med glass och godis, så om vi inte redan var mätta så blev vi det nu. Alla idolerna gjorde det bra, men vissa är klassen bättre! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0