HIT

I måndags var det så äntligen dags igen. Det var länge sedan jag var på HIT. Fick till och med köpa nytt allkort, eftersom mitt gamla har gått ut. Jimmy och Elle var också där. När man inte har varit där på länge är det oftast en massa nya övningar. Några stationer var lättare än andra. Mest mjölksyra i låren gav utfall, utfall och knäböj, men den stationen som jag tyckte var jobbigast var propellern. 8 varv och mina armar orkade knappt lyfta över marken med 1,25 kg. Bonusen var 50 situps i grupp. Riktigt svettigt pass, men lättare än vad jag trodde det skulle bli. Dessutom har jag klarat mig helt från träningsvärk, till skillnad från vissa andra...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0