Bad och träning

I tisdags var jag och Mikael i Västra Hamnen. Det var riktigt härligt! Det stod att det bara var 16 grader i vattnet, men vi var ändå tvungna att ta ett dopp till slut. Inte så varmt, men det kändes varmare än 16. Vid 15-tiden cyklade jag hem och gjorde mat. Mikael och Jimmy kom och vi åt. Jag och Jimmy körde sen till Mackan och hjälpte honom att flytta. Själv åkte jag sen vidare till träningen och hämtade Elle och Kajsa på vägen.
 
Det var härligt träningsväder på kvällen. Vi började med att pass, volley, nedtagning, lår-volley, bröst-volley och nick inom en yta. Sedan joggade vi runt planen och passade varandra. Vi fortsatte med att hålla bollen inom laget. Jag, Ellen och Julle var jokrar och med i det laget som hade bollen. Från början hade vi två tillslag och sen hade vi fritt. Vi spelade sen på bred plan med stora mål. Själv fick jag mest långbollar, som jag inte ens tidigare hade hunnit ifatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0