IFK Malmö FK - Bunkeflo FF

Höstpremiär i en herrfyra. Riktigt varmt och matchen spelades inne på Malmö stadion, då det kom inte mycket vind. Driton dömde och jag och Petar var AD. Hemmalaget fick en drömstart och tog ledningen efter 35 sekunder. Samma spelare utökade till 2-0 en bit in i första halvlek, när han fick en kanonträff från långt håll som gick rakt upp i krysset. I andra halvlek gjorde IFK Malmö 3-0 tidigt. I slutet av matchen reducerade Bunkeflo till 3-1, vilket blev slutresultatet. Jag hade det ganska lugnt på min kant. I första halvlek hade jag inte en enda offside, men i andra hade jag några stycken. Det kändes helt ok att döma, men det går snabbt i kontringarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0