Krångligt att få mat!

Igår skulle vi träffa Lasse och Moa på Tröls. Peter och Lars skulle också komma. Jag och Jimmy var där lite tidigare, för att jag inte skulle stressa med maten. Det visade sig att det stora rummet var stängt, eftersom köksfläkten inte fungerade och då kom det matos in i det rummet. Vi fick sitta ute, fast det var ganska kallt. När Peter kom gick vi in för att beställa och då sa dem att de inte tog emot fler beställningar. När alla var på plats, bestämde vi oss för att gå någon annanstans, då alla var hungriga. Vi hamnade på Just Like Mama. Det började bli lite stressigt och vi beställde mat strax innan halv åtta. När maten väl kom strax innan åtta, så kom inte min och Peters pizzor. Servitrisen kom och berättade att de bränt dem. Typiskt. Vi fick in delar av en pizza och jag kunde äta lite. Lagom tills jag var tvungen att cykla till jobbet kom min pizza. Jag hann smaka en liten bit. De andra delade sen på den, så de blev nog mätta. Om inte Jimmy ljuger så fick de in goda glassar som kompensation. Fuskigt att jag inte fick efterrätt, när det var min pizza som var sen. Får ta igen den glassen snart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0