LB07 - Mallbackens IF

Min sista match i söderettan för det här året. Skönt sommarväder och en fin plan. Mallbacken ledde serien och jag gissade att det skulle bli högt tempo. Båda lagen hade många spelare borta på grund av skador. I första halvlek hade Mallbacken mest boll, men LB07 höll ihop laget bra. Båda lagen hade riktigt bra målchanser, men det stod 0-0 i paus. I andra halvlek pressade bortalaget på, men LB07 försvarade sig bra och det blev inga mål. En chansrik 0-0 match. Matchen avslutades tråkigt, då en spelare i Mallbacken antagligen fick en allvarlig knäskada. Själv kändes det bra, orkar inte lika mycket men tyckte jag hängde med bra. Jag hade bra hjälp av mina AD också. Rolig match att döma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0