Torna Hällestads IF - Hallands Nations FF

Assisterande i division 5 herrar. Konstigt väder med både strålande sol och regn. Henrik dömde matchen. Ganska blåsigt, speciellt i första halvlek. Hallands hade fördel av vinden i första halvlek och ledde i paus med 1-0 efter mål på en straff. I andra halvlek mojnade vinden. Trots en del bra chanser för båda lagen, så slutade matchen 1-0. Sista matchen jag dömde på ett tag. Känns som det får räcka nu. Det börjar bli jobbigt att göra en massa ryck. Igår fick jag vara på tå för att hänga med killarna, men det kändes ändå ok. Jag kommer att få en massa tid över resten av hösten, när jag varken kan spela eller döma. Tror nog ändå inte det ska bli något problem att fylla den tiden med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0