Crossfit och kusinerna på besök

I lördags var Jimmy på crossfit-tävling hela dagen. Han tävlade i ett lag med Emma, Iza och Marie. Jag och Malva gick dit för att heja och även Peter kom förbi en stund. Jag och Malva höll oss ute eller precis innanför dörren mest hela tiden, för det var mycket folk och hög ljudvolym inne i träningslokalen. Vi kollade på de två första grenarna, innan vi gick hem mitt på dagen. Jimmys lag lyckades komma 10:a av 20 lag, så det var bra kämpat av dem.
 
 
Celia och Johan kom förbi en stund på eftermiddagen och Malva fick en söt hund. Vid 18-tiden dök Jennifer, William, Marina och Bosse upp. Jennifer var så förtjust och ville hålla Malva hela tiden. De andra fick bara låna henne en liten stund. Malva fick söta kläder och ikväll får hon ha på sig klänningen. Jag och Jimmy fick en fin ljusstake med massa glitter och stjärnor som Jennifer hade gjort. Jennifer och William fick också julklappar av oss, som de verkade glada för. Vi beställde pizza på kvällen och Jimmy dök upp lagom till maten. Marina skulle jobba natt, så de stannade inte så länge. Vi får träffa kusinerna mer snart igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0