Första lediga veckan

I måndags var jag uppe jättetidigt och fixade med julkort och lite annat på förmiddagen. Sen kände jag mig trött och sov tre timmar mitt på dagen. Skönt att kunna göra det också. På eftermiddagen träffade jag min nya domarcoach, Håkan. Han bor i Stockholm, men var nere med jobbet och passade på att träffa mig och Linda. Han verkade kunnig och det ska säkert fungera utmärkt. Får se när jag själv kommer igång och dömer igen. Det blev sen vattenjympa på kvällen. Samma julpass som jag var på förra veckan.
 
Igår var det fullt upp. På morgonen fixade jag äntligen lite julmys här hemma. Julgardiner, adventsljusstake och några tomtar. Bättre sent än aldrig. Medarbetarsamtal och julbord på jobbet på dagen. Mycket mat att välja mellan och det kändes i magen på vattenjympan på eftermiddagen. Idag blir det nytt julbord på Ikea. Får hoppas att inte alla andra ska dit också. På kvällen var vi på förlossningsföreläsning på sjukhuset. En del nya saker och mycket som var bra att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0