Cirkelfys

Mitt "vanliga" liv med mycket träning är tillbaka. Efter att nästan bara cyklat till och från jobbet, förra veckan så kände jag väl att det var dags att ta i lite mer. Idag har jag precis varit på cirkelfys med Billy. Tio stationer och tre varv. Knäböj på bosuboll. Planka där man skulle nudda höger knä på först höger armbåge och sen vänster och sen tillbaka och likadant med andra benet. Kettlebell swing. Armhävning på bosuboll. Utfall med medicinboll ovanför huvudet. Rygglyft. SDHP. Dips. Inverted burpee. Rodd med skivstång.

Efter passet var jag nere i gymmet och stakade i stakmaskingen. 2 km på 10 min, där jag vilade och drack lite efter varje 500 meter. Riktigt jobbigt!

Ikväll blir det fotbollsträning. Det är lite varmare, så det ska bli skönt. Hoppas på lika mycket folk som sist. Elle och Kajsa kommer, så det verkar lovande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0